مصطفی میلانی در اولین روز کاری خود به عنوان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در بازدید از فرهنگسرای حاجیپیرلو بر نقش ارتباطی فرهنگسراها در جهت انتقال مطالبات و مشکلات شهروندان به سازمان تاکید کرد و گفت: فرهنگسراها بایستی علاوه بر ایفای نقش تخصصی در حوزه فرهنگ؛ پل ارتباطی مردم محلات با سازمان باشند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از لزوم تغییر در رویکردها و نگرشها نسبت به جایگاه فرهنگسراها نیز سخن گفت و تصریح کرد: فرهنگسازی نیازمند شناخت درست از مطالبات مردم محلات، درک درست از چالشهای فرهنگی پیش روی شهرداری کلانشهر ارومیه و سازمانهای تابعه در کنار برنامهریزی صحیح و راهبردی است.
مصطفی میلانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با بیان اینکه مدیریت شهری محلهمحور یکی از برنامههای توسعهمحور و از انتظارات شهردار محترم کلانشهر ارومیه از مجموعه فرهنگسراهاست افزود: اگرچه در شرایط فعلی جامعه از حیث همهگیری کرونا، محدودیتهایی در اجرای برنامههای فرهنگسراها به صورت فیزیکی به وجود آمده است لیکن با استفاده از ظرفیت شبکههای اجتماعی مجازی امکان برقراری ارتباط با جامعه هدف، شناسایی مطالبات، آگاهی از مشکلات و معضلات شهری و اجرای هدفمند برنامههای فرهنگی در بستر اینترنت وجود دارد و ضرورت دارد تمامی فرهنگسراها نسبت به بازتعریف اقدامات و برنامههای خود اقدام کنند. / انتهای پیام